D 2008

Objevováním známého učíme objevovat neznámé

BLAŽKOVÁ, Růžena a Milena VAŇUROVÁ

Základní údaje

Originální název

Objevováním známého učíme objevovat neznámé

Název česky

Objevováním známého učíme objevovat neznámé

Název anglicky

By discovering known problems we train to discover the unknown

Autoři

BLAŽKOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant, domácí) a Milena VAŇUROVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

první. Brno, Učitel a nadaný žák, od s. 7-18, 12 s. 2008

Nakladatel

Pedagogická fakulta MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00051061

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7392-054-8

Klíčová slova česky

vyučování matematice, matematicky nadaní žáci

Klíčová slova anglicky

primary school; mathematics teaching; mathematics talented pupils

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2012 09:34, RNDr. Růžena Blažková, CSc.

Anotace

V originále

Výsledky výzkumné činnosti s nadanými žáky. V příspěvku je uvedeno několik úloh, které umožňují talentovaným žákům objevit nové poznatky vlastní myšlenkovou činností.

Anglicky

Results of research with gifted pupils. The contribution presents several tasks that afford opportunity to discover a new piece of knowedge to talented pupils by their own intelectual activity.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání