2008
Objevováním známého učíme objevovat neznámé
BLAŽKOVÁ, Růžena a Milena VAŇUROVÁZákladní údaje
Originální název
Objevováním známého učíme objevovat neznámé
Název česky
Objevováním známého učíme objevovat neznámé
Název anglicky
By discovering known problems we train to discover the unknown
Autoři
BLAŽKOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant, domácí) a Milena VAŇUROVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
první. Brno, Učitel a nadaný žák, od s. 7-18, 12 s. 2008
Nakladatel
Pedagogická fakulta MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00051061
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7392-054-8
Klíčová slova česky
vyučování matematice, matematicky nadaní žáci
Klíčová slova anglicky
primary school; mathematics teaching; mathematics talented pupils
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2012 09:34, RNDr. Růžena Blažková, CSc.
V originále
Výsledky výzkumné činnosti s nadanými žáky. V příspěvku je uvedeno několik úloh, které umožňují talentovaným žákům objevit nové poznatky vlastní myšlenkovou činností.
Anglicky
Results of research with gifted pupils. The contribution presents several tasks that afford opportunity to discover a new piece of knowedge to talented pupils by their own intelectual activity.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|