BLAŽKOVÁ, Růžena a Milena VAŇUROVÁ. Objevováním známého učíme objevovat neznámé. In Učitel a nadaný žák. první. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, s. 7-18. ISBN 978-80-7392-054-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Objevováním známého učíme objevovat neznámé
Název česky Objevováním známého učíme objevovat neznámé
Název anglicky By discovering known problems we train to discover the unknown
Autoři BLAŽKOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant, domácí) a Milena VAŇUROVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání první. Brno, Učitel a nadaný žák, od s. 7-18, 12 s. 2008.
Nakladatel Pedagogická fakulta MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00051061
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-054-8
Klíčová slova česky vyučování matematice, matematicky nadaní žáci
Klíčová slova anglicky primary school; mathematics teaching; mathematics talented pupils
Štítky mathematics talented pupils, mathematics teaching, primary school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: RNDr. Růžena Blažková, CSc., učo 310. Změněno: 30. 3. 2012 09:34.
Anotace
Výsledky výzkumné činnosti s nadanými žáky. V příspěvku je uvedeno několik úloh, které umožňují talentovaným žákům objevit nové poznatky vlastní myšlenkovou činností.
Anotace anglicky
Results of research with gifted pupils. The contribution presents several tasks that afford opportunity to discover a new piece of knowedge to talented pupils by their own intelectual activity.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 4. 2024 20:02