VAŇUROVÁ, Milena. Problémy se znázorňováním úloh na 1. stupni ZŠ. In Vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími vzdělávacími potřebami - setkání učitelů matematiky. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, s. 39-46, 7 s. ISBN 978-80-210-4675-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Problémy se znázorňováním úloh na 1. stupni ZŠ
Název anglicky Problems with graphic representation of mathematics problems in primary school
Autoři VAŇUROVÁ, Milena (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími vzdělávacími potřebami - setkání učitelů matematiky, od s. 39-46, 7 s. 2008.
Nakladatel Pedagogická fakulta MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00026948
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4675-7
Klíčová slova anglicky primary school; teaching mathematic; graphic representation of mathematics problems
Štítky primary school, teaching mathematic
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: RNDr. Milena Vaňurová, CSc., učo 371. Změněno: 8. 12. 2008 23:07.
Anotace
V matematice na 1. stupni ZŠ se využívá znázornění při zavádění pojmů a při řešení úloh. V příspěvku jsou uvedeny ukázky správného ale i nevhodného znázornění úloh, které se objevilo při výzkumném šetření na školách.
Anotace anglicky
This article deals with problems associted with graphic representation of mathematics problems in primary school.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 09:58