2008
Problémy se znázorňováním úloh na 1. stupni ZŠ
VAŇUROVÁ, MilenaZákladní údaje
Originální název
Problémy se znázorňováním úloh na 1. stupni ZŠ
Název anglicky
Problems with graphic representation of mathematics problems in primary school
Autoři
VAŇUROVÁ, Milena (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími vzdělávacími potřebami - setkání učitelů matematiky, od s. 39-46, 7 s. 2008
Nakladatel
Pedagogická fakulta MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00026948
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4675-7
Klíčová slova anglicky
primary school; teaching mathematic; graphic representation of mathematics problems
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 8. 12. 2008 23:07, RNDr. Milena Vaňurová, CSc.
V originále
V matematice na 1. stupni ZŠ se využívá znázornění při zavádění pojmů a při řešení úloh. V příspěvku jsou uvedeny ukázky správného ale i nevhodného znázornění úloh, které se objevilo při výzkumném šetření na školách.
Anglicky
This article deals with problems associted with graphic representation of mathematics problems in primary school.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|