D 2008

Problémy se znázorňováním úloh na 1. stupni ZŠ

VAŇUROVÁ, Milena

Základní údaje

Originální název

Problémy se znázorňováním úloh na 1. stupni ZŠ

Název anglicky

Problems with graphic representation of mathematics problems in primary school

Autoři

VAŇUROVÁ, Milena (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími vzdělávacími potřebami - setkání učitelů matematiky, od s. 39-46, 7 s. 2008

Nakladatel

Pedagogická fakulta MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00026948

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4675-7

Klíčová slova anglicky

primary school; teaching mathematic; graphic representation of mathematics problems

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 8. 12. 2008 23:07, RNDr. Milena Vaňurová, CSc.

Anotace

V originále

V matematice na 1. stupni ZŠ se využívá znázornění při zavádění pojmů a při řešení úloh. V příspěvku jsou uvedeny ukázky správného ale i nevhodného znázornění úloh, které se objevilo při výzkumném šetření na školách.

Anglicky

This article deals with problems associted with graphic representation of mathematics problems in primary school.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání