KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Podmínky pro vzdělávání a strategie výuky při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. In Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Sborník sdělení 16. konference ČAPV. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008, s. 553-562, 8 s. ISBN 978-80-7041-287-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podmínky pro vzdělávání a strategie výuky při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název česky Podmínky pro vzdělávání a strategie výuky při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky The conditions of education and teaching strategy of pupils with special needs
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Hradec Králové, Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Sborník sdělení 16. konference ČAPV, od s. 553-562, 8 s. 2008.
Nakladatel Gaudeamus
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00026998
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7041-287-9
Klíčová slova anglicky school curriculum; teaching pupils with special educational needs; integration; integrational process; conditions for education; policy education.
Štítky conditions for education, integration, integrational process, policy education., school curriculum
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 15. 8. 2013 21:43.
Anotace
Příspěvek popisuje požadavky na podmínky vzdělávání zdravotně postižených žáků stanovené Rámcovým vzdělávacím programem základního vzdělávání a výsledek kvalitativní obsahové analýzy školních vzdělávacích programů vybraného vzorku základních škol. Prostřednictvím pojmových map poukazujeme na získaná data i rozdíly ve způsobu zpracování podmínek pro danou skupinu žáků ve školních vzdělávacích programech.
Anotace anglicky
The contribution describes requirements on conditions education of pupils with special need in the framework educational programme and a result of qualitative analysis of school curriculum on the chosen sample of schools. Through notional maps point on gained data and differences in fabrication technique conditions for pupils with special needs in school educational programmes.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 17. 5. 2024 20:23