J 2008

K prezentaci výsledků statistických analýz - 2. část

URBÁNEK, Tomáš

Základní údaje

Originální název

K prezentaci výsledků statistických analýz - 2. část

Název česky

K prezentaci výsledků statistických analýz - 2. část

Název anglicky

To the presentations of results of statistical analyses - part two

Vydání

Československá psychologie, Praha, 2008, 0009-062X

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Impakt faktor

Impact factor: 0.101

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

UT WoS

000254117300006

Klíčová slova anglicky

statistical analysis; hypotheses testing; presentations of results

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 15. 12. 2008 12:14, prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.

Anotace

V originále

Tento článek je druhou částí práce věnující se některým obecným zásadám publikování výsledků statistických analýz empirických dat. Předchozí část se zabývala spíše obecným zásadám a principům a konkrétním případům několika metod (t-test, korelační analýza), v této části pokračujeme dalšími statistickými metodami (regresní, faktorová a shluková analýza, modelování strukturních rovnic).

Anglicky

The article is a second part of the work pursuing some general principles of publishing the results of the statistical analyses of empirical data. The previous part dealt with rather general rules and principles and with particular methods (t-test, correlation analysis). This part continues with further statistical methods (regression, factor and cluster analyses, structural equation modeling).