2008
K prezentaci výsledků statistických analýz - 2. část
URBÁNEK, TomášZákladní údaje
Originální název
K prezentaci výsledků statistických analýz - 2. část
Název česky
K prezentaci výsledků statistických analýz - 2. část
Název anglicky
To the presentations of results of statistical analyses - part two
Autoři
Vydání
Československá psychologie, Praha, 2008, 0009-062X
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Impakt faktor
Impact factor: 0.101
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
UT WoS
000254117300006
Klíčová slova anglicky
statistical analysis; hypotheses testing; presentations of results
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 15. 12. 2008 12:14, prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.
V originále
Tento článek je druhou částí práce věnující se některým obecným zásadám publikování výsledků statistických analýz empirických dat. Předchozí část se zabývala spíše obecným zásadám a principům a konkrétním případům několika metod (t-test, korelační analýza), v této části pokračujeme dalšími statistickými metodami (regresní, faktorová a shluková analýza, modelování strukturních rovnic).
Anglicky
The article is a second part of the work pursuing some general principles of publishing the results of the statistical analyses of empirical data. The previous part dealt with rather general rules and principles and with particular methods (t-test, correlation analysis). This part continues with further statistical methods (regression, factor and cluster analyses, structural equation modeling).