C 2008

Tvořivá interpretace a lyrický text

ZÍTKOVÁ, Jitka

Základní údaje

Originální název

Tvořivá interpretace a lyrický text

Název anglicky

Creative interpretation and lyrical text

Autoři

ZÍTKOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Slavkov u Brna, Nová jména v české a slovenské literatuře pro děti a mládež, od s. 65-71, 7 s. Ladění, 2008

Nakladatel

BM Typo

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00051071

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-903707-6-0

Klíčová slova anglicky

creative interpretation; basic school; lyrical text; creative activities; reception research

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2012 13:34, Mgr. Jitka Zítková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá možnostmi tvořivé interpretace lyrické poezie na základní škole. Uvádí specifika lyriky a vymezuje základní typy tvořivých interpretačních aktivit. Uvádí také některé dílčí výsledky výzkumu čtenářské recepce zaměřeného právě na lyrickou poezii.

Anglicky

The article deals with the possibilities of creative interpretation of lyrical texts at basic school. It defines the specialities of lyrics and mentiones the basic types of creative interpretative activities. It also states some partial results of reception research intent on lyrical poetry.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání