C 2008

Video-study of Physics Education: the Role of Teaching Tasks in the Process of Skills Acquirement.

VACULOVÁ, Ivana a Josef TRNA

Základní údaje

Originální název

Video-study of Physics Education: the Role of Teaching Tasks in the Process of Skills Acquirement.

Název česky

Videostudie výuky fyziky: Role učebních úloh v procesu osvojování žákovských dovedností

Autoři

VACULOVÁ, Ivana (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Krakow, Research in Didactics of the Sciences, od s. 182-185, 4 s. Science Education, 2008

Nakladatel

Uniwersytet pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowe

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00051072

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-83-7271-519-7

Klíčová slova anglicky

videostudy; skills; science education; task

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 7. 9. 2016 18:30, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

The chapter presents results of videostudy research of the role of teaching tasks in science education aimed to students skills acquirement.

Česky

Kapitola prezentuje výsledky výzkumu role učebních úloh v přírodovědném vzdělávání se zaměřením na osvojování žákovských dovedností s využitím videostudie.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání