2008
Video-study of Physics Education: the Role of Teaching Tasks in the Process of Skills Acquirement.
VACULOVÁ, Ivana a Josef TRNAZákladní údaje
Originální název
Video-study of Physics Education: the Role of Teaching Tasks in the Process of Skills Acquirement.
Název česky
Videostudie výuky fyziky: Role učebních úloh v procesu osvojování žákovských dovedností
Autoři
VACULOVÁ, Ivana (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Krakow, Research in Didactics of the Sciences, od s. 182-185, 4 s. Science Education, 2008
Nakladatel
Uniwersytet pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowe
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00051072
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-83-7271-519-7
Klíčová slova anglicky
videostudy; skills; science education; task
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 7. 9. 2016 18:30, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
The chapter presents results of videostudy research of the role of teaching tasks in science education aimed to students skills acquirement.
Česky
Kapitola prezentuje výsledky výzkumu role učebních úloh v přírodovědném vzdělávání se zaměřením na osvojování žákovských dovedností s využitím videostudie.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|