2008
Pedagogická praxe jako prostředek evaluace ekologické/environmentální přípravy učitelů
HORKÁ, Hana a Dáša ZOUHAROVÁZákladní údaje
Originální název
Pedagogická praxe jako prostředek evaluace ekologické/environmentální přípravy učitelů
Název anglicky
Teaching practice as a means of evaluation of ecological/environmental teacher training
Autoři
HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí) a Dáša ZOUHAROVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
první. Brno, Pedagogické praxe a oborové didaktiky, od s. 203-206, 4 s. 2008
Nakladatel
MSD, spol. s. r. o.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027016
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7392-052-4
Klíčová slova anglicky
Environmental-educational competence; professional competences; ecological practice;ecological culture; environmental education
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 25. 8. 2013 09:58, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Ekologicko-výchovná kompetence je úzce spojena s rozvojem profesionálních kompetencí učitelů, které se vztahují k výchovné stránce vyučování. Stať prezentuje dílčí zkušenosti z realizace volitelného předmětu Ekologická praxe, který umožňuje studentům oboru učitelství 1. stupně ZŠ ve spolupráci se školním koordinátorem environmentálního vzdělávání ověřit si vybrané metodické postupy, směřující k utváření ekologické kultury osobnosti žáků a následně je (sebe)reflektovat s účastníky praxe.
Anglicky
Environmental-educational competence is closely linked to the development of professional competences of teachers that are related to the formative aspect of teaching. The paper presents experience with the implementation of the optional subject Ecological practice that enables the primary student teachers (in cooperation with school coordinators of environmental education) to test out specific methods aimed at formation of ecological culture in pupils personality and subsequently make (self)reflection with other participants in the practice.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|