B 2008

Pregraduate Teacher Training 1.

ŠIMONÍK, Oldřich, Marie VÍTKOVÁ, Evžen ŘEHULKA, Marie HAVELKOVÁ, Hana HORKÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Pregraduate Teacher Training 1.

Název česky

Pregraduální příprava učitelů 1.

Název anglicky

Pregraduate Teacher Training 1.

Autoři

ŠIMONÍK, Oldřich (203 Česká republika, garant, domácí), Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika), Evžen ŘEHULKA (203 Česká republika, domácí), Marie HAVELKOVÁ (203 Česká republika), Hana HORKÁ (203 Česká republika, domácí), Jiří STRACH (203 Česká republika, domácí), Erika VONKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Bohumíra ŠMAHELOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jarmila SVOBODOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

1st ed. Brno, 226 s. Pedagogical Theory, Essay Selection 1, 2008

Nakladatel

Faculty of Education, Masaryk University

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00027018

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7392-057-9

Klíčová slova anglicky

Education Training Philosophy Communication Ecological Education

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 25. 8. 2013 10:00, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Anotace

V originále

Introduction to pedagogy; Outline of the history of pedagogy; Introduction to the study of psychology; Introduction to Didactics; Introduction to Philosophy; Pedagogical communication; Basis of Health Teaching; Pedagogical risks of the use of internet by the pupils at primary schools; Ecological Education.

Anglicky

Introduction to pedagogy; Outline of the history of pedagogy; Introduction to the study of psychology; Introduction to Didactics; Introduction to Philosophy; Pedagogical communication; Basis of Health Teaching; Pedagogical risks of the use of internet by the pupils at primary schools; Ecological Education.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání