MALEŇÁKOVÁ, Šárka a Vlasta VILÍMOVÁ. Pedagogická praxe - cesta od teorie k realitě. In Pedagogická praxe a oborové didaktiky. Brno: MSD spol. s.r.o., 2008. s. 262-265. ISBN 978-80-7392-052-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedagogická praxe - cesta od teorie k realitě
Název česky Pedagogická praxe - cesta od teorie k realitě
Název anglicky Teaching experience - the path from theory to reality
Autoři MALEŇÁKOVÁ, Šárka (203 Česká republika, garant) a Vlasta VILÍMOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Brno, Pedagogická praxe a oborové didaktiky, od s. 262-265, 4 s. 2008.
Nakladatel MSD spol. s.r.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele Estonsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14510/08:00034338
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-7392-052-4
Klíčová slova anglicky undergraduate preparation teachers training experience training teacher training school trainee lesson reflection selfreflection supervize microoutput
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: PhDr. Šárka Maleňáková, Ph.D., učo 47091. Změněno: 26. 3. 2010 11:27.
Anotace
Příspěvek se snaží souhrnně zpracovat a zhodnotit význam a důležitost pedagogických praxí, které jsou nedílnou součástí přípravy studentů učitelství. Prezentuje současný systém pedagogických praxí na Fakultě sportovních studií Masarykovy univerzity, předkládá dílčí cíle, náplň a význam jednotlivých stupňů v gradačním systému praxí.
Anotace anglicky
Paper tries to summarize and evaluate the importance and the significance of pedagogical training which is an integral part of preparation of students of teaching. The paper presents contemporary system of pedagogical practise at Faculty of sport studies of Masaryk University,it shows partial aims, the content and the significance of individual levels in gradual system of work experience.
VytisknoutZobrazeno: 14. 6. 2021 23:21