C 2008

Introduction to Philosophy

VONKOVÁ, Erika

Základní údaje

Originální název

Introduction to Philosophy

Název česky

Úvod do filosofie

Autoři

Vydání

1 st ed. Brno, Šimoník, O., Vítková, M. Pregraduate Teacher Training 1, od s. 124-152, 29 s. Pedagogical Theory, Essay Selection 1, 2008

Nakladatel

PdF MU

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

60300 6.3 Philosophy, Ethics and Religion

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7392-057-9

Klíčová slova anglicky

Education; Training; Philosophy; Communication

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 12. 10. 2012 11:10, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

The aim of the text is to introduce selected historical ways of grasping the term philosophy, that influence our ways of thinking and the 21. centurys mans approach to the world and also to himself.

Česky

Cílem textu je představit studentům vybrané historické způsoby uchopení pojmu filosofie, které ovlivňují způsob myšlení, přístup ke světu i sobě samému u člověka 21. století. Cílem předmětu je představit studentům vybrané historické způsoby uchopení pojmu filosofie, které ovlivňují způsob myšlení, přístup ke světu i sobě samému u člověka 21. století.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání