HORKÁ, Hana, Hana FILOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Stimulující vliv činností studenta v pedagogické přípravě - hledání cest. In Tvořivost učitele v primárním vzdělávání. první. Fakulta pedagogická Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2008, s. 86-94. ISBN 978-80-7372-422-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Stimulující vliv činností studenta v pedagogické přípravě - hledání cest
Název anglicky The stimulation ....
Autoři HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí), Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání první. Fakulta pedagogická Liberec, Tvořivost učitele v primárním vzdělávání, od s. 86-94, 9 s. 2008.
Nakladatel Technická univerzita v Liberci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027025
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7372-422-1
Klíčová slova anglicky professional competence;professional development; reflection; evaluation;professional pedagogical preparation
Štítky evaluation, professional competence, professional development, professional pedagogical preparation, reflection
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 15. 7. 2013 14:51.
Anotace
Autorky analyzují systém úkolů, které realizují studenti v rámci seminárních prací v průběhu pregraduální pedagogické přípravy. Pozornost věnují především kvalitativnímu posunu v rozvoji jejich profesionálních kompetencí. Opírají se především o výsledky studentských reflexí a hodnocení studentů v jednotlivých ročnících.
Anotace anglicky
The authors analyse the system of tasks assigned to students within seminar work during their undergraduate teacher training. They focus on the qualitative progress in the development of their professional competences. They are based on the results of students reflections and evaluation of students in individual years of study.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 15. 6. 2024 17:59