BAJD, Barbara a Helena JEDLIČKOVÁ. DIVERSITY AND CLASSIFICATION PRODUCTS OF NATURE IN THE EDUCATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS. In EFFECTIVENESS AND OPTIMALISATION OF TEACHER TRAINING. 1. vyd. Praha: Zemědělská univerzita. Institut vzdělávání a poradentství., 2008, s. 49-56. ISBN 978-80-7399-459-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název DIVERSITY AND CLASSIFICATION PRODUCTS OF NATURE IN THE EDUCATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS.
Název česky DIVERZITA A KLASIFIKACE PŘÍRODNIN VE VZDĚLÁVÁNÍ UČITELŮ PRO PRIMÁRNÍ ŠKOLU.Sonda biologických a geologických znalostí absolventů středních škol na PdF Univerzity v Lublani a PdF v Brně pro teorii a praxi profesionálního vzdělávání učitelů dle Bílé knih
Autoři BAJD, Barbara (705 Slovinsko) a Helena JEDLIČKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Praha, EFFECTIVENESS AND OPTIMALISATION OF TEACHER TRAINING, od s. 49-56, 8 s. 2008.
Nakladatel Zemědělská univerzita. Institut vzdělávání a poradentství.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00051075
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7399-459-4
Klíčová slova anglicky Action research at European universities. Knowledge base of teaching. Professional knowledge
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Helena Jedličková, Ph.D., učo 2417. Změněno: 10. 4. 2012 17:04.
Anotace
Study of biological and geological knowledge base of secondary school graduates at the Department of Biology of the Faculty of Education, University of Ljubljana Slovenia and at the Department of Biology of the Faculty of Education, Masaryk University Brno CZ, according to the White Book EU and ERASMUS, witch emphasize the professionalization of the teachers preparation.
Anotace česky
Prezentace dílčích výsledků srovnávacího výzkumu o úrovni znalostí biologické a geologické oblasti učiva absolventů středních škol, nastupujících do prvních ročníků na PdF v Lublani Slovinsko a na PdF MU v Brně ČR. Výzkum prekonceptů znalostní báze studentů učitelství pro primární vzdělávání, získaných na základě dotazníkového šetření, umožňuje realizaci inovací v přípravě učitelů dle Bílé knihy EU a rozvoj spolupráce v programu ERASMUS.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 8. 7. 2024 08:45