2008
DIVERSITY AND CLASSIFICATION PRODUCTS OF NATURE IN THE EDUCATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS.
BAJD, Barbara a Helena JEDLIČKOVÁZákladní údaje
Originální název
DIVERSITY AND CLASSIFICATION PRODUCTS OF NATURE IN THE EDUCATION OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS.
Název česky
DIVERZITA A KLASIFIKACE PŘÍRODNIN VE VZDĚLÁVÁNÍ UČITELŮ PRO PRIMÁRNÍ ŠKOLU.Sonda biologických a geologických znalostí absolventů středních škol na PdF Univerzity v Lublani a PdF v Brně pro teorii a praxi profesionálního vzdělávání učitelů dle Bílé knih
Autoři
BAJD, Barbara (705 Slovinsko) a Helena JEDLIČKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Praha, EFFECTIVENESS AND OPTIMALISATION OF TEACHER TRAINING, od s. 49-56, 8 s. 2008
Nakladatel
Zemědělská univerzita. Institut vzdělávání a poradentství.
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00051075
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7399-459-4
Klíčová slova anglicky
Action research at European universities. Knowledge base of teaching. Professional knowledge
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 10. 4. 2012 17:04, Ing. Helena Jedličková, Ph.D.
V originále
Study of biological and geological knowledge base of secondary school graduates at the Department of Biology of the Faculty of Education, University of Ljubljana Slovenia and at the Department of Biology of the Faculty of Education, Masaryk University Brno CZ, according to the White Book EU and ERASMUS, witch emphasize the professionalization of the teachers preparation.
Česky
Prezentace dílčích výsledků srovnávacího výzkumu o úrovni znalostí biologické a geologické oblasti učiva absolventů středních škol, nastupujících do prvních ročníků na PdF v Lublani Slovinsko a na PdF MU v Brně ČR. Výzkum prekonceptů znalostní báze studentů učitelství pro primární vzdělávání, získaných na základě dotazníkového šetření, umožňuje realizaci inovací v přípravě učitelů dle Bílé knihy EU a rozvoj spolupráce v programu ERASMUS.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|