Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{800203, author = {Grenarová, Renée}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností}, edition = {1.}, keywords = {teaching foreign language; the initial stage of teaching russian; secondary school; communication ability disturbance; Framework Educational Programme for Primary Education; communication competences; research in the region of South Moravia}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-4708-2}, pages = {197-210}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Problematika počáteční výuky ruského jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností - výsledky výzkumu}, year = {2008} }
TY - CHAP ID - 800203 AU - Grenarová, Renée PY - 2008 TI - Problematika počáteční výuky ruského jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností - výsledky výzkumu VL - Pd-27/08-02/58 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021047082 KW - teaching foreign language KW - the initial stage of teaching russian KW - secondary school KW - communication ability disturbance KW - Framework Educational Programme for Primary Education KW - communication competences KW - research in the region of South Moravia N2 - Kapitola prezentuje výsledky výzkumu Vyučování ruštině u žáků s narušenou komunikační schopností na 2. stupni základní školy. Věnuje se obtížím v počáteční etapě výuky ruskému jazyku. Studie sleduje specifické zvláštnosti této významné etapy, zdůrazňuje komunikativní přístup v rámci osvojování specifik zvukového systému ruštiny. ER -
GRENAROVÁ, Renée. Problematika počáteční výuky ruského jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností - výsledky výzkumu. In \textit{Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s.~197-210. Pd-27/08-02/58. ISBN~978-80-210-4708-2.
|