2008
Problematika počáteční výuky ruského jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností - výsledky výzkumu
GRENAROVÁ, RenéeZákladní údaje
Originální název
Problematika počáteční výuky ruského jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností - výsledky výzkumu
Název česky
Problematika počáteční výuky ruského jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností - výsledky výzkumu
Název anglicky
The Initial Stage of Teaching Russian in Classes with Pupils with Impaired Communication Abilities - Reserch Results
Autoři
GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, od s. 197-210, 14 s. Pd-27/08-02/58, 2008
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027057
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4708-2
Klíčová slova česky
vyučování cizího jazyka; počáteční vyučování ruštině; 2. stupeň základní školy; Rámcový vzdělávací program; komunikační obtíže; výzkum region Jižní Morava
Klíčová slova anglicky
teaching foreign language; the initial stage of teaching russian; secondary school; communication ability disturbance; Framework Educational Programme for Primary Education; communication competences; research in the region of South Moravia
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 28. 3. 2013 22:32, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
V originále
Kapitola prezentuje výsledky výzkumu Vyučování ruštině u žáků s narušenou komunikační schopností na 2. stupni základní školy. Věnuje se obtížím v počáteční etapě výuky ruskému jazyku. Studie sleduje specifické zvláštnosti této významné etapy, zdůrazňuje komunikativní přístup v rámci osvojování specifik zvukového systému ruštiny.
Anglicky
The chapter represents research results on Teaching Russian of pupils with communication competency disturbance at primary school. The paper focuses the initial stage of teaching Russian. This study points out the specificity of important stage, emphasizes the necessity of the communicative approach in teaching the peculiarities of the Russian sound systém.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|