C 2008

Problematika počáteční výuky ruského jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností - výsledky výzkumu

GRENAROVÁ, Renée

Základní údaje

Originální název

Problematika počáteční výuky ruského jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností - výsledky výzkumu

Název česky

Problematika počáteční výuky ruského jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností - výsledky výzkumu

Název anglicky

The Initial Stage of Teaching Russian in Classes with Pupils with Impaired Communication Abilities - Reserch Results

Autoři

GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, od s. 197-210, 14 s. Pd-27/08-02/58, 2008

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00027057

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4708-2

Klíčová slova česky

vyučování cizího jazyka; počáteční vyučování ruštině; 2. stupeň základní školy; Rámcový vzdělávací program; komunikační obtíže; výzkum region Jižní Morava

Klíčová slova anglicky

teaching foreign language; the initial stage of teaching russian; secondary school; communication ability disturbance; Framework Educational Programme for Primary Education; communication competences; research in the region of South Moravia

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 28. 3. 2013 22:32, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola prezentuje výsledky výzkumu Vyučování ruštině u žáků s narušenou komunikační schopností na 2. stupni základní školy. Věnuje se obtížím v počáteční etapě výuky ruskému jazyku. Studie sleduje specifické zvláštnosti této významné etapy, zdůrazňuje komunikativní přístup v rámci osvojování specifik zvukového systému ruštiny.

Anglicky

The chapter represents research results on Teaching Russian of pupils with communication competency disturbance at primary school. The paper focuses the initial stage of teaching Russian. This study points out the specificity of important stage, emphasizes the necessity of the communicative approach in teaching the peculiarities of the Russian sound systém.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání