2007
Moje cesta k pedagogickým znalostem
ŠVEC, VlastimilZákladní údaje
Originální název
Moje cesta k pedagogickým znalostem
Název česky
Moje cesta k pedagogickým znalostem
Název anglicky
My way to pedagogical knowledge
Autoři
ŠVEC, Vlastimil (203 Česká republika, garant)
Vydání
Pedagogická orientace, 2007, 1211-4669
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00025110
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
implicit pedagogical knowledge; pedagogical condition; pedagogical knowledge; pedagogical skills; professional skills; research of pedagogical skills and knowledge; students conception (theory) of teaching; skills
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 21. 12. 2008 08:46, prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.
V originále
Autor reflektuje důležité mezníky své cesty k pedagogickým znalostem. Na jejím začátku bylo zkoumání studentova a učitelova pojetí výuky a utváření profesních dovedností studentů, které vyústilo do výzkumu pedagogických dovedností a implicitních pedagogických znalostí. V současné době autor výzkumně rozpracovává (se svými spolupracovníky) problematiku rozvíjení pedagogické kondice budoucích učitelů a sociálních pedagogů. Většina autorových výzkumů i publikovaných studií byla spojena s řešením grantových projektů. V nich spolupracoval s kolegy z různých pracovišť a svými doktorandy.
Anglicky
The author reflects on important landmarks on his road to pedagogical knowledge. At its the beginning there was a research of students and teachers conception (theory) of teaching and developing professional skills of students which led to the research of pedagogical skills and implicit pedagogical knowledge. At present, in his research the author (with his fellow workers) deals with the problems of developing pedagogical condition of future teachers and social pedagogues. The majority of authors research and published studies has been connected with solving grant projects. In these projects the author cooperated with his colleagues form a number of universities and institutions and with his PhD students.
Návaznosti
GA406/06/1571, projekt VaV |
|