2008
Edukace romských žáků. Změnit přístup v edukaci nebo změnit Romy?
NĚMEC, JiříZákladní údaje
Originální název
Edukace romských žáků. Změnit přístup v edukaci nebo změnit Romy?
Název česky
Edukace romských žáků. Změnit přístup v edukaci nebo změnit Romy?
Název anglicky
Education of Romany pupils. To change the education or to change the Romany?
Autoři
NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Gulová, L. et al. Sociální pedagogika a multikuturní výchova v otázkách, od s. 83-92, 10 s. Katedra sociální pedagogiky, 2008
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027065
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4724-2
Klíčová slova anglicky
Romany pupils; quantity research; preparation lasses; education strategies; game.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 6. 2009 16:25, doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
V originále
Kapitola definuje základní pojmy a na základě předchozích výzkumů vymezuje bariéry, které neumožňují romských žákům plně se integrovat do procesu vzdělávání. Ve druhé části se zaměřujeme na popis možných edukativních strategií (přípravné třídy, hra, společenství apod.), které naznačují jednu z cest jak úspěšně pracovat s romskými žáky.
Anglicky
The chapter defines the basic terms and - based on the preceding studies - it defines the limits that block the Romany pupils to be fully integrated into the educational processes. The second part focuses on the description of possible educational strategies (preparation classes, game, community, et.) that might outline one of the ways how to successfully work with Romany pupils.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|