2008
Některá úskalí komunikace s integrovaným sluchově postiženým dítětem
PITNEROVÁ, PavlaZákladní údaje
Originální název
Některá úskalí komunikace s integrovaným sluchově postiženým dítětem
Název česky
Některá úskalí komunikace s integrovaným sluchově postiženým dítětem
Název anglicky
Selected Issues in Communication with Hearing-Impaired Children
Autoři
PITNEROVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, od s. 76-76, 14 s. 2008
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027133
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-167-6
Klíčová slova anglicky
communication; integration; hearing impairment; personality of a hearing-impaired child; communication rules; recommendations for teachers
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 1. 1. 2009 19:19, PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
V originále
Integrace sluchově postiženého žáka má svá specifika, která si slyšící učitel nemusí uvědomovat. Cílem příspěvku je seznámit tyto učitele s vlivem komunikace na mezilidské vztahy a na vývoj osobnosti, s problematikou sluchového postižení a přístupem ke komunikaci s nedoslýchavými žáky. Autorka vychází při výzkumu z vlastní zkušenosti učitelky i matky.
Anglicky
Integration of a hearing-impaired pupil has certain specialties that might not be recognized by a hearing teacher. The goal of this paper is to make the teachers familiar with the influence of communication to interpersonal relations and to personal development, as well as with issues related to hearing impairment and with a proper approach to communication with hearing-impaired pupils. The work is based on personal experience of the author as teacher and parent. The results have been obtained during a research.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|