2008
Konstruktivismus v alternativních školách - mýtus nebo realita?
KORCOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Konstruktivismus v alternativních školách - mýtus nebo realita?
Název česky
Konstruktivismus v alternativních školách - mýtus nebo realita?
Název anglicky
Constructivism in alternative schools - myth or reality?
Autoři
KORCOVÁ, Kateřina
Vydání
1. vyd. Hradec Králové, PEDAGOGICKÝ VÝZKUM JAKO PODPORA PROMĚNY SOUČASNÉ ŠKOLY. Sborník sdělení 16. konference ČAPV Pedagogická fakulta UHK 2. – 4. září 2008, od s. 714-723, 10 s. 2008
Nakladatel
nakladatelství GAUDEAMUS
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-7041-287-9
Klíčová slova anglicky
traditional school; alternative school; constructivism; constructivist concept of schooling
Změněno: 14. 4. 2010 21:04, Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D.
V originále
Příspěvek představuje dílčí výsledky disertačního projektu, který se zabývá trvalostí pekonceptů o trávicí soustavě člověka u žáků 3. ročníku základní školy v závislosti na učitelově pojetí výuky. Na základě pozorování učitelova pojetí výuky prvouky na brněnských základních školách jsou zde z hlediska přítomnosti konstruktivistických prvků porovnávány školy tradiční se školami, které je možné označit za alternativní.
Anglicky
This contribution is a part outcome of dissertation where I want to find out if the teachers concept of schooling influences that pupils are able to keep the taught topic (human digestive system in the third class of primary school) in mind. In Brno primary schools it was observed the teachers concept of schooling and the observation was focused on whether the teachers used the constructivist approach or not. Here are balanced the observed results of traditional and alternative schools.