D 2008

Konstruktivismus v alternativních školách - mýtus nebo realita?

KORCOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Konstruktivismus v alternativních školách - mýtus nebo realita?

Název česky

Konstruktivismus v alternativních školách - mýtus nebo realita?

Název anglicky

Constructivism in alternative schools - myth or reality?

Autoři

KORCOVÁ, Kateřina

Vydání

1. vyd. Hradec Králové, PEDAGOGICKÝ VÝZKUM JAKO PODPORA PROMĚNY SOUČASNÉ ŠKOLY. Sborník sdělení 16. konference ČAPV Pedagogická fakulta UHK 2. – 4. září 2008, od s. 714-723, 10 s. 2008

Nakladatel

nakladatelství GAUDEAMUS

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-7041-287-9

Klíčová slova anglicky

traditional school; alternative school; constructivism; constructivist concept of schooling
Změněno: 14. 4. 2010 21:04, Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek představuje dílčí výsledky disertačního projektu, který se zabývá trvalostí pekonceptů o trávicí soustavě člověka u žáků 3. ročníku základní školy v závislosti na učitelově pojetí výuky. Na základě pozorování učitelova pojetí výuky prvouky na brněnských základních školách jsou zde z hlediska přítomnosti konstruktivistických prvků porovnávány školy tradiční se školami, které je možné označit za alternativní.

Anglicky

This contribution is a part outcome of dissertation where I want to find out if the teachers concept of schooling influences that pupils are able to keep the taught topic (human digestive system in the third class of primary school) in mind. In Brno primary schools it was observed the teachers concept of schooling and the observation was focused on whether the teachers used the constructivist approach or not. Here are balanced the observed results of traditional and alternative schools.