BARTOŇOVÁ, Miroslava a Jarmila PIPEKOVÁ. Asistent pedagoga v přípravné třídě základní školy. In BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Brno: Paido, 2008, s. 229-244, 15 s. Edice pedagogické literatury. ISBN 9788073151706.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Asistent pedagoga v přípravné třídě základní školy
Název česky Asistent pedagoga v přípravné třídě základní školy
Název anglicky Teacher´s Assistant in Preparatory Class at Primary School
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant) a Jarmila PIPEKOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II, od s. 229-244, 15 s. Edice pedagogické literatury, 2008.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027213
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 9788073151706
Klíčová slova anglicky preparation class at primary school pedagogical assistant chidren in pre-school age education pupil with social disadvantage school legislation educational programes parents cooperation
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 4. 3. 2009 09:57.
Anotace
Článek prezentuje výsledky výzkumného šetření realizovaného ve školním roce 2006/2007 v přípravných třídách základních škol v České republice. Cílem výzkumného šetření bylo potvrdit opodstatněnost asistenta pedagoga v edukaci žáků se sociálním znevýhodněním vzhledem k samotnému výchovně vzdělávacímu procesu v přípravné třídě, či základním vzdělávání, ve vztahu k důležitosti spolupráce rodiny a školy.
Anotace anglicky
The paper presents results of the research project from the year 2006/2007 realized in preparation classes at primary schools in the Czech Republic. The aim of this research was to confirm the advisability of pedagogical assistant in education of pupils with social disadvantages (during education in preparation class, primary school with regard to the importance of cooperation between family and school).
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 1. 5. 2024 21:05