Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{806724, author = {Bartoňová, Miroslava and Mandzáková, Stanislava}, address = {Prešov}, booktitle = {Specifické poruchy učenia a spravania v kontexte inkluzivnej edukácie Zborník z prvej medzinárodnej e-konferencie Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity v Prešove}, keywords = {learning styles student pupil with specific learning difficulties self-understanding occupation choice intervention adults special teacher}, language = {eng}, location = {Prešov}, isbn = {978-80-8068-801-1}, pages = {31-35}, publisher = {Pedagogická fakulta}, title = {Strategie v edukaci jedinců s SPU na 2. stupni základních škol}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 806724 AU - Bartoňová, Miroslava - Mandzáková, Stanislava PY - 2008 TI - Strategie v edukaci jedinců s SPU na 2. stupni základních škol PB - Pedagogická fakulta CY - Prešov SN - 9788080688011 KW - learning styles student pupil with specific learning difficulties self-understanding occupation choice intervention adults special teacher N2 - Ve stati se zamýšlíme nad tím, jak styly učení ovlivňují výuku žáka se specifickými poruchami učení. Pedagog jako odborník by měl umět poradit žákům, studentům a jejich rodičům, jak se připravovat na výuku, pomoci žákovi najít jeho učební styl. To je základní předpoklad odlišnosti reedukační péče vedené na prvním stupni ZŠ a na stupni vyšším. Styly učení jsou nástrojem, který studenti mohou použít ve školním vyučování nebo v jiných situacích. Jedním z více užívaných modelů stylů učení je model intervence ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Strategie v edukaci jedinců s SPU na 2. stupni základních škol (Learning styles in education of pupils with specific learning difficulties). In MANDZÁKOVÁ, Stanislava. \textit{Specifické poruchy učenia a spravania v kontexte inkluzivnej edukácie Zborník z prvej medzinárodnej e-konferencie Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity v Prešove}. Prešov: Pedagogická fakulta, 2008, p.~31-35. ISBN~978-80-8068-801-1.
|