KYLOUŠKOVÁ, Hana. Le français et les troubles d apprentissage spécifiques. In GRENAROVÁ, R., VÍTKOVÁ, M. Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU / Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 87-91. Pd-42/08-02/58. ISBN 978-80-210-4782-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Le français et les troubles d apprentissage spécifiques
Název česky Specifické poruchy učení projevující se ve výuce francouzského jazyka
Název anglicky French and specific learning difficulties
Autoři KYLOUŠKOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, GRENAROVÁ, R., VÍTKOVÁ, M. Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU / Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD. od s. 87-91, 5 s. Pd-42/08-02/58, 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk francouzština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027217
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4782-2
Klíčová slova anglicky dyslexia; dysorthographia; teaching French language; pupils with specific learning difficulties
Štítky dyslexia, dysorthographia, teaching French language
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D., učo 1065. Změněno: 17. 3. 2010 08:40.
Anotace
Cet article traite la problématique de l enseignement/apprentissage de la langue française chez des éleves souffrant de troubles d apprentissage spécifique, notamment de la dyslexie et dysorthographie. Sont présentés également les résultats d une étude de cas menée dans des établissements scolaires de la Région de la Moravie du Sud dont l objectif était d observer plusieurs éleves dans des classes de français.
Anotace česky
Článek pojednává o problematice výuky francouzského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Zároveň shrnuje výsledky výzkumu provedeného formou případových studií zaměřených na konkrétní žáky.
Anotace anglicky
This article is about teaching French pupils with specific learning difficulties. There are results of research at secondary schools in South Moravian region also presented.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 05:23