2008
Le français et les troubles d apprentissage spécifiques
KYLOUŠKOVÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Le français et les troubles d apprentissage spécifiques
Název česky
Specifické poruchy učení projevující se ve výuce francouzského jazyka
Název anglicky
French and specific learning difficulties
Autoři
KYLOUŠKOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, GRENAROVÁ, R., VÍTKOVÁ, M. Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU / Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD. od s. 87-91, 5 s. Pd-42/08-02/58, 2008
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
francouzština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027217
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4782-2
Klíčová slova anglicky
dyslexia; dysorthographia; teaching French language; pupils with specific learning difficulties
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 3. 2010 08:40, PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D.
V originále
Cet article traite la problématique de l enseignement/apprentissage de la langue française chez des éleves souffrant de troubles d apprentissage spécifique, notamment de la dyslexie et dysorthographie. Sont présentés également les résultats d une étude de cas menée dans des établissements scolaires de la Région de la Moravie du Sud dont l objectif était d observer plusieurs éleves dans des classes de français.
Česky
Článek pojednává o problematice výuky francouzského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Zároveň shrnuje výsledky výzkumu provedeného formou případových studií zaměřených na konkrétní žáky.
Anglicky
This article is about teaching French pupils with specific learning difficulties. There are results of research at secondary schools in South Moravian region also presented.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|