HAVLÍČKOVÁ, Helena. Oborové versus pedagogické vzdělání v bakalářském studiu anglického jazyka ped.fakult. In Oborový cizí jazyk v bakalářském stupni strukturovaného studia. Liberec: TUL Liberec, 2008, 5 s. ISBN 978-80-7372-427-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Oborové versus pedagogické vzdělání v bakalářském studiu anglického jazyka ped.fakult
Název česky Oborové versus pedagogické vzdělání v bakalářském studiu anglického jazyka ped.fakult
Název anglicky Scientific vs.professional education in bachelor studies of English language at Pedagogical Faculties
Autoři HAVLÍČKOVÁ, Helena.
Vydání Liberec, Oborový cizí jazyk v bakalářském stupni strukturovaného studia, 5 s. 2008.
Nakladatel TUL Liberec
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7372-427-6
Klíčová slova anglicky strukturované studium; bakalářský; didaktika; pedagogická praxe
Štítky bakalářský, didaktika, pedagogická praxe, strukturované studium
Změnil Změnila: PhDr. Helena Havlíčková, učo 2428. Změněno: 12. 1. 2009 10:19.
Anotace
Jakkoli jsou bakalářské programy anglického jazyka pečlivě sestaveny, ukazuje se, že přestávají reflektovat požadavky školní reality v terénu. Tento příspěvek je výzvou ke sblížení akademické půdy se současnými potřebami škol. Připomíná nové náročné požadavky na začínajícího učitele, rovněž směřování Evropské unie na poli edukace a nabádá k respektování této skutečnosti v bakalářských studijních programech.
Anotace česky
Jakkoli jsou bakalářské programy anglického jazyka pečlivě sestaveny, ukazuje se, že přestávají reflektovat požadavky školní reality v terénu. Tento příspěvek je výzvou ke sblížení akademické půdy se současnými potřebami škol. Připomíná nové náročné požadavky na začínajícího učitele, rovněž směřování Evropské unie na poli edukace a nabádá k respektování této skutečnosti v bakalářských studijních programech.
Anotace anglicky
Structured system of future teachers preparation does not reflect the needs of reality and does not always cope with the demands of EU. The professional preparation has been postponed into magister part of studies, which does not cover two years. The professional input seems to be insufficient.
VytisknoutZobrazeno: 12. 6. 2024 02:26