Kreatives Schreiben im Deutschunterricht bei lernschwachen Schülern.
BENEŠOVÁ, Pavla. Kreatives Schreiben im Deutschunterricht bei lernschwachen Schülern. R. Grenarová, M. Vítková (eds.). In Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU / Communicative approach in foreign language teaching in learners with SLD. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, s. 19-24. ISBN 978-80-210-4782-2. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Kreatives Schreiben im Deutschunterricht bei lernschwachen Schülern. |
Název česky | Kreativní psaní ve výuce německého jazyka u žáků s SPU |
Název anglicky | Creative writing in foreign language teaching in learners with SLD |
Autoři | BENEŠOVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant). R. Grenarová, M. Vítková (eds.). |
Vydání | 1. vyd. Brno, Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU / Communicative approach in foreign language teaching in learners with SLD. od s. 19-24, 6 s. 2008. |
Nakladatel | Pedagogická fakulta MU |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Kapitola resp. kapitoly v odborné knize |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/08:00027264 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-210-4782-2 |
Klíčová slova anglicky | creative writing;foreign language teaching;specific learning difficulties |
Štítky | creative writing, foreign language teaching, specific learning difficulties |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnila: Mgr. Pavla Marečková, Ph.D., učo 15352. Změněno: 9. 2. 2010 11:56. |
Anotace |
---|
Die heutige Konzeption des Fremdsprachenunterrichts basiert auf dem kommunikativen Ansatz, dessen Ziel die gleichmäßige Entwicklung aller sprachlichen Fertigkeiten ist. Wenn wir uns die verschiedenen Typen von Lernschwächen, mit denen der Fremdsprachenunterricht zu tun hat, einmal näher ansehen, dann haben wir es in den meisten Fällen mit Lese- und (Recht-) Schreibschwächen zu tun. In dem vorliegenden Beitrag werden wir uns auf die Fertigkeit Schreiben konzentrieren. Vorgestellt werden soll eine Untersuchung, die ermitteln sollte, was Kreatives Schreiben als Methode beim Unterricht von Schülern mit Lernschwächen zu leisten vermag. |
Anotace česky |
---|
Současná koncepce cizojazyčné výuky vychází z komunikativního přístupu, jehož cílem je harmonický rozvoj všech řečových dovedností. Zaměříme-li se na specifické poruchy učení, které se v souvislosti výukou cizího jazyka nejčastěji vyskytují, budeme hovořit především o poruchách čtení a psaní. V uvedeném příspěvku je pozornost věnována dovednosti psaní v cizojazyčné výuce. Je zde představen výzkum, jehož cílem bylo ověřit, jaký přínos může představovat metoda kreativního psaní ve výuce u žáků se specifickými poruchami učení. |
Anotace anglicky |
---|
The present concept of foreign language teaching is based on the communicative approach which aims at regular development of all language skills. Taking a closer look at various types of learning deficiencies the FLT is to face, in the majority of cases we encounter weaknesses in reading comprehension and orthography/writing. This paper focuses on writing skills. It intends to determine possible achievements of Creative Writing as a method of teaching writing skills to pupils with various learning disabilities. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 19:48