NAVRÁTILOVÁ, Dana. Reedukace specifických poruch učení z pohledu italských logopedických pracovníků. In KLENKOVÁ, Jiřina a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Brno: Paido, 2008, s. 73-83. ISBN 9788073151676.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reedukace specifických poruch učení z pohledu italských logopedických pracovníků
Název česky Reedukace specifických poruch učení z pohledu italských logopedických pracovníků
Název anglicky Re-education of Specific Learning Difficulties from the Point of View of Italian Speech Therapists
Autoři NAVRÁTILOVÁ, Dana (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, s. 73-83, 2008.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027274
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 9788073151676
Klíčová slova anglicky Specific learning difficulties reeducation speech therapist reeducational methods primary and secondary school aids research questionnaire dyslexia individual with specific learning difficulties
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Dana Navrátilová, Ph.D., učo 65975. Změněno: 8. 1. 2009 22:51.
Anotace
Tento článek se zabývá problematikou specifických poruch učení z pohledu italských logopedických pracovníků. Představuje výsledky předvýzkumu, který se realizoval prostřednictvím Federace italských logopedů s využitím kvantitativního výzkumného šetření a techniky dotazníku.
Anotace anglicky
This article deals with specific learning difficulties from the point of view of Italian speech therapists. The first research data are presented here. The research was realized in Federation of Italian Speech Therapists (Federazione Logopedisti Italiani.). The technique used in the quantitative research was a questionnaire.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 9. 2024 02:38