Detailed Information on Publication Record
2008
Reedukace specifických poruch učení z pohledu italských logopedických pracovníků
NAVRÁTILOVÁ, DanaBasic information
Original name
Reedukace specifických poruch učení z pohledu italských logopedických pracovníků
Name in Czech
Reedukace specifických poruch učení z pohledu italských logopedických pracovníků
Name (in English)
Re-education of Specific Learning Difficulties from the Point of View of Italian Speech Therapists
Authors
NAVRÁTILOVÁ, Dana (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, p. 73-83, 2008
Publisher
Paido
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/08:00027274
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
9788073151676
Keywords in English
Specific learning difficulties reeducation speech therapist reeducational methods primary and secondary school aids research questionnaire dyslexia individual with specific learning difficulties
Změněno: 8/1/2009 22:51, PhDr. Mgr. Dana Navrátilová, Ph.D.
V originále
Tento článek se zabývá problematikou specifických poruch učení z pohledu italských logopedických pracovníků. Představuje výsledky předvýzkumu, který se realizoval prostřednictvím Federace italských logopedů s využitím kvantitativního výzkumného šetření a techniky dotazníku.
In English
This article deals with specific learning difficulties from the point of view of Italian speech therapists. The first research data are presented here. The research was realized in Federation of Italian Speech Therapists (Federazione Logopedisti Italiani.). The technique used in the quantitative research was a questionnaire.
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|