C 2008

Autoregulativní učení, kooperace, sociální kompetence v inkluzivní škole

VÍTKOVÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Autoregulativní učení, kooperace, sociální kompetence v inkluzivní škole

Název česky

Autoregulativní učení, kooperace, sociální kompetence v inkluzivní škole

Název anglicky

Selfregulated Learning, Cooperation, Social Competences in Inclusive School

Autoři

VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant)

Vydání

První. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Education of Pupils with Special Educational Needs II. od s. 39-48, 9 s. Pedagogická literatura, 2008

Nakladatel

Paido, Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00027316

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-170-6

Klíčová slova česky

autoregulace učení kooperace sociální kompetence

Klíčová slova anglicky

Selfregulated Learning Cooperation Social Competences Inclusive School

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 11. 3. 2010 10:34, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Anotace

V originále

Ve stati jsou vysvětleny pojmy autoregulace učení, kooperace a sociální kompetence. 3kola je nejenom místem odborného učení,ale funguje také jako socializační instituce. Škola musí vytvořit prostředí, které je nezbytné pro vytvoření "inkluzivní školy".

Anglicky

In a paper explaining the concepts of self-learning, cooperation and social competence. 3kola is not only a place of vocational learning, but also works as a socialization institution. The school must create an environment that is necessary for the creation of an "inclusive schools".

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání