2008
Autoregulativní učení, kooperace, sociální kompetence v inkluzivní škole
VÍTKOVÁ, MarieZákladní údaje
Originální název
Autoregulativní učení, kooperace, sociální kompetence v inkluzivní škole
Název česky
Autoregulativní učení, kooperace, sociální kompetence v inkluzivní škole
Název anglicky
Selfregulated Learning, Cooperation, Social Competences in Inclusive School
Autoři
VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant)
Vydání
První. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Education of Pupils with Special Educational Needs II. od s. 39-48, 9 s. Pedagogická literatura, 2008
Nakladatel
Paido, Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027316
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-170-6
Klíčová slova česky
autoregulace učení kooperace sociální kompetence
Klíčová slova anglicky
Selfregulated Learning Cooperation Social Competences Inclusive School
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 3. 2010 10:34, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
V originále
Ve stati jsou vysvětleny pojmy autoregulace učení, kooperace a sociální kompetence. 3kola je nejenom místem odborného učení,ale funguje také jako socializační instituce. Škola musí vytvořit prostředí, které je nezbytné pro vytvoření "inkluzivní školy".
Anglicky
In a paper explaining the concepts of self-learning, cooperation and social competence. 3kola is not only a place of vocational learning, but also works as a socialization institution. The school must create an environment that is necessary for the creation of an "inclusive schools".
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|