C 2008

Analýza souvislostí mezi poruchou motoriky a narušenou komunikační schopností u dětí s pohybovým postižením

VÍTKOVÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Analýza souvislostí mezi poruchou motoriky a narušenou komunikační schopností u dětí s pohybovým postižením

Název česky

Analýza souvislostí mezi poruchou motoriky a narušenou komunikační schopností u dětí s pohybovým postižením

Název anglicky

Analysis of coherence between disturbed motor ability and impaired communication ability in children with physical impairment

Autoři

VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant)

Vydání

První. Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, od s. 229-240, 11 s. Pedagogické publikace, 2008

Nakladatel

Paido, Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00027318

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-168-3

Klíčová slova anglicky

child with physical impairment cerebral palsy disturbed motor ability

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 1. 3. 2009 11:18, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Anotace

V originále

Stať se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti u dětí s pohybovým postižením. Potřeba logopedické péče u dětí s pohybovým postižením se posouvá často až do školního věku. Podpora těchto dětí spočívá ve fyzioterapii a v terapii řeči.

Anglicky

Paper deals with impaired communication skills in children with movement disabilities. The need for speech-care movement in children with disabilities are often pushes up to school age. Support for these children lies in physiotherapy and speech therapy

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání