VÍTKOVÁ, Marie. Analýza souvislostí mezi poruchou motoriky a narušenou komunikační schopností u dětí s pohybovým postižením. In Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. První. Brno: Paido, Brno, 2008, s. 229-240, 11 s. Pedagogické publikace. ISBN 978-80-7315-168-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza souvislostí mezi poruchou motoriky a narušenou komunikační schopností u dětí s pohybovým postižením
Název česky Analýza souvislostí mezi poruchou motoriky a narušenou komunikační schopností u dětí s pohybovým postižením
Název anglicky Analysis of coherence between disturbed motor ability and impaired communication ability in children with physical impairment
Autoři VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant).
Vydání První. Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, od s. 229-240, 11 s. Pedagogické publikace, 2008.
Nakladatel Paido, Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027318
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-168-3
Klíčová slova anglicky child with physical impairment cerebral palsy disturbed motor ability
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 1. 3. 2009 11:18.
Anotace
Stať se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti u dětí s pohybovým postižením. Potřeba logopedické péče u dětí s pohybovým postižením se posouvá často až do školního věku. Podpora těchto dětí spočívá ve fyzioterapii a v terapii řeči.
Anotace anglicky
Paper deals with impaired communication skills in children with movement disabilities. The need for speech-care movement in children with disabilities are often pushes up to school age. Support for these children lies in physiotherapy and speech therapy
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 5. 2024 18:47