C 2008

Konkurenceschopnost podniku a vztahy se zákazníkem

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Konkurenceschopnost podniku a vztahy se zákazníkem

Název česky

Konkurenceschopnost podniku a vztahy se zákazníkem

Název anglicky

Corporate competitiveness and relaltionships with customer

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Brno, Analýza regionálních a mikroekonomických aspektů konkurenceschopnosti, od s. 172-207, 35 s. ESF-14/08-02/58, 2008

Nakladatel

Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/08:00027334

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-210-4787-7

Klíčová slova anglicky

Customer customer relationship competitiveness

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 15:42, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Stať je zaměřena na představení některých dílčích výsledků empirického šetření Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky týkajících se vybraných parametrů z oblasti vztahu podniků se zákazníky. Získaná data byla analyzována v rámci pěti shluků rozdělujících podniky podle finanční výkonnosti za roky 2001 až 2006 do pěti shluků a ukazují tak, která z faktorů, jenž byly zahrnuty v empirickém šetření, mohou být označeny jako faktory konkurenceschopnosti.

Anglicky

The chapter is aimed at the presentation of some partial results of The Research Centre of the Czech Republic Economy Competitiveness concerning selected parameters from the area of companies relations with customers. Acquired data were analysed in the frame of five clusters dividing companies according financial performance for the period of 2001 to 2006 into five clusters and thus show, which of the factors included in empirical survey, can be assigned as factors of competitiveness.

Návaznosti

1M0524, projekt VaV
Název: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky