2008
Učitel, nadaný žák a jejich komunikace
PROCHÁZKOVÁ, Lenka, Marie HAVELKOVÁ a Petr KACHLÍKZákladní údaje
Originální název
Učitel, nadaný žák a jejich komunikace
Název česky
Učitel, nadaný žák a jejich komunikace
Název anglicky
Teacher, talented pupil and their communication
Autoři
PROCHÁZKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant), Marie HAVELKOVÁ (203 Česká republika) a Petr KACHLÍK (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Brno, UČITEL A NADANÝ ŽÁK. od s. 158 - 172, 15 s. 2008
Nakladatel
MSD s.r.o. Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027377
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7392-054-8
Klíčová slova anglicky
Abilities - communication - talent - Framework educational programme - school - teacher - pupil
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 1. 2009 17:46, PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D.
V originále
Problematikou komunikativních kompetencí u žáků rozumově nadaných a žáků běžné populace se zabývala výzkumná sonda, která byla realizována v letošním roce na PdF MU. Respondenty této sondy byli učitelé základních škol v Jihomoravském kraji, kteří učí rozumově nadané děti, diagnostikované v pedagogicko-psychologické poradně. V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu zaměřeného na možnosti rozvoje komunikativních kompetencí, které jsou nadaným žákům nabízeny učitelem v souvislosti s náplní požadavků Rámcově vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anglicky
The research sound carried out this year in Faculty of Education, MU, analysed the problems of communication abilities of intellectually talented pupils and pupils coming from common population. Respondents of the research sound were the primary school teachers from the South Moravia Region who teach talented pupils diagnosed from educational-psychological advisory centre. The contribution presents results of the research aimed to development possibilities of communication abilities that teachers offer to students in connection with demands of Framework educational programme for primary education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|