MAREŠ, Jiří a Stanislav JEŽEK. Doktorské studium na UK pohledem absolventů. Forum: časopis Univerzity Karlovy v Praze. Praha: Univerzita Karlova, 2008, roč. 2008, č. 2, s. 30-33. ISSN 1211-1724.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Doktorské studium na UK pohledem absolventů
Název česky Doktorské studium na UK pohledem absolventů
Název anglicky Doctoral Studies at CU as Seen by its Alumni
Autoři MAREŠ, Jiří (203 Česká republika) a Stanislav JEŽEK (203 Česká republika, garant).
Vydání Forum: časopis Univerzity Karlovy v Praze, Praha, Univerzita Karlova, 2008, 1211-1724.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/08:00027404
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky student evaluation; doctoral studies
Štítky doctoral studies, student evaluation
Změnil Změnil: doc. Mgr. Stanislav Ježek, Ph.D., učo 18832. Změněno: 14. 1. 2009 16:04.
Anotace
Článek uvádí popisné výsledky výběrového evaluačního šetření mezi absolventy doktorského studia na Univerzitě Karlově. Absolventi hodnotili sociální klima na pracovišti, pracovní podmínky, dovednosti získané během vědecké přípravy, práci svého školitele a zkoušení.
Anotace anglicky
The paper presents descriptive results of the evaluation survey among the alumni of doctoral study programmes at Charles' University. Respondents evaluated workplace social climate, working conditions, research skills gained during the studies, the quality of their leader's work and the quality and fairness of examination procedures.
Návaznosti
MSM0021622406, záměrNázev: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
VytisknoutZobrazeno: 6. 5. 2024 14:36