KOHOUTEK, Rudolf. Health promoting schools as seen from a university student´s perspective. In Contemporary Discourse on School and Health Investigation. první. Brno: MSD, s.r,o., 2008, s. 45--55, 10 s. School and Health 21, 3, 2008. ISBN 978-80-7392-041-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Health promoting schools as seen from a university student´s perspective
Název česky Zdravá škola zorným úhlem studentů pedagogické fakulty MU
Autoři KOHOUTEK, Rudolf (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, Contemporary Discourse on School and Health Investigation, od s. 45--55, 10 s. School and Health 21, 3, 2008, 2008.
Nakladatel MSD, s.r,o.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027410
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-041-8
Klíčová slova česky zdravá škola; výzkumné metody; pozitivní a negativní aspekty školního prostředí; evaluačníkriteria
Klíčová slova anglicky healthy school; research methods; positive and negative aspects of school environment; evaluation criteria
Štítky evaluation criteria, healthy school, research methods
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc., učo 33385. Změněno: 2. 4. 2015 10:55.
Anotace
The study used a combination of quantitative and qualitative methods and included 115 students (107 women and 8 men) chosen at random from the body of first-year students at the Faculty of Education MU in Brno. Some of the positive and negative points mentioned provide a valuable contribution on the current WHO an EU standards regarding the Health Promoting Schools Programme assessment criteria.
Anotace česky
Studenti prvního ročníku Pedagogické fakulty MU (107 žen a 8 mužů) byli požádáni, aby na základě kvalitativně - kvantitativní posuzovací škály vyjádřili svůj názor na klady a zápory základní školy, které považovali za důležité ve vztahu k jejich zdraví. Některé klady a zápory uvedené studenty znamenají obohacení dosud uváděných kriterií WHO a EU pro hodnocení Školy podporující zdraví.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 01:53