D 2008

Výsledky výzkumné sondy vstupních znalostí biologického a geologického učiva vzdělávací oblasti Člověk a příroda

JŮZLOVÁ, Petra a Iva FRÝZOVÁ

Základní údaje

Originální název

Výsledky výzkumné sondy vstupních znalostí biologického a geologického učiva vzdělávací oblasti Člověk a příroda

Název česky

Výsledky výzkumné sondy vstupních znalostí biologického a geologického učiva vzdělávací oblasti Člověk a příroda

Název anglicky

The results of the probe concerning on biology a nd geology knowledge base of pupils at the beginning of the secondary school

Autoři

JŮZLOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant) a Iva FRÝZOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Praha, Efektivita a optimalizace přípravy učitelů, od s. 20-26, 6 s. 2008

Nakladatel

Charles University, Prague

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00027419

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7399-459-4

Klíčová slova anglicky

Results;biology and geology knowledge;school

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 3. 2010 10:45, Mgr. Petra Jůzlová

Anotace

V originále

Článek prezentuje výsledky výzkumné sondy vstupních znalostí biologického a geologického učiva vzdělávací oblasti Člověk a příroda

Anglicky

The report deals with the probe concerning on biology a nd geology knowledge base of pupils at the beginning of the secondary school

Návaznosti

MSM0021620862, záměr
Název: Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání