B 2008

Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností

KLENKOVÁ, Jiřina

Základní údaje

Originální název

Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností

Název česky

Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností

Název anglicky

Education of Pupils with Impaired Communication Ability

Autoři

KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, 327 s. 2008

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00027432

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-168-3

Klíčová slova anglicky

Framework Educational Programme for Primary Education; pupil; pupil with disability; communication; communication competences; impaired communication ability; pupil with impaired communication ability; special educational needs.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 3. 2010 15:51, Mgr. et Mgr. Vlastimil Sochor

Anotace

V originále

Monografie Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností představuje jeden z výstupů činnosti výzkumných pracovníků Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity ve druhém roce realizace výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM 0021622443). Monografie je rozdělena do šesti tematických okruhů, které řeší problematiku vytváření komunikačních kompetencí u žáků, u nichž se projevuje narušení komunikačních schopností v období základního vzdělávání.

Anglicky

The book Education of Pupils with Impaired Communication Ability is one of the outcomes of the second year of intensive work of researchers at the Faculty of Education of Masaryk University on the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (MSM 0021622443). The presented book is divided to six units, which deal with the issues of communication competence development in students with impaired communication abilities during primary education.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání