2008
Analýza výskytu narušené komunikační schopnosti u žáků na 1. stupni základních škol v Jihomoravském kraji
KLENKOVÁ, JiřinaZákladní údaje
Originální název
Analýza výskytu narušené komunikační schopnosti u žáků na 1. stupni základních škol v Jihomoravském kraji
Název česky
Analýza výskytu narušené komunikační schopnosti u žáků na 1. stupni základních škol v Jihomoravském kraji
Název anglicky
Analysis of Occurence of Impaired Communication Abilities in Primary School Pupils in the of South Moravian Region
Autoři
KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability. 14 s. 1. 2008
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027436
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-168-3
Klíčová slova anglicky
communication competences; impaired communication abilities; special educational needs; categories of impaired communication abilities; speech therapy; intervention.
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 8. 3. 2010 09:14, doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
V originále
Je prezentován výzkum, který byl realizován na základních školách v Jihomoravském kraji v roce 2007. Výzkumný tým si vytýčil několik cílů - analyzovat výskyt narušené komunikační schopnosti u s žáků a zjistit druh narušení komunikace. Dále byly analyzovány projevy v komunikačních schopnostech žáků, které se odrážejí ve vzdělávacím procesu, byly zjišťovány kompetence učitelů 1. stupně základních škol ke vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností.
Anglicky
The article presents a research carried out in 1st to 5 th grades of primary schools in the South Moravian Region in the year 2007. The research team formed several goals, to analyze the occurence of impaired communication abilities in pupils and to determine the category of impaired communication abilities. Furthermore, to analyze the manifestations in communication abilities of pupils, which are reflected in the educational process, and determining the competences of teachers of 1st to 5th grades of primary schools to educate pupils with disturbed communication abilities.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|