2008
Vzdělávání žáků s dysfázií v základní škole
KLENKOVÁ, JiřinaZákladní údaje
Originální název
Vzdělávání žáků s dysfázií v základní škole
Název česky
Vzdělávání žáků s dysfázií v základní škole
Název anglicky
Education of Pupils with Dysphasia at the Primary School
Autoři
KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability, 11 s. pedagogická literatura, 2008
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027437
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-168-3
Klíčová slova anglicky
communication; communication competences; impaired communication abilities; dysphasia; specific language impairment; central auditory processing disorders; children with developmental speech disorders; speech-language intervention.
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 8. 3. 2010 09:10, doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
V originále
Článek se zabývá specificky narušeným vývojem řeči u dětí a jejich vzděláváním v základní škole. Prezentuje současné poznatky o dysfázii, její etiologii, symptomatologii, možnostech diagnostiky i edukace žáků. U jedinců s dysfázií jsou narušeny nejen řečové schopnosti, ale deficity se projevují v mnoha oblastech vývoje. Je narušen vývoj celé osobnosti.
Anglicky
This article focuses on specific language impairment of the children and education of the children at primary school. The article presents up-to-date information on dysphasia, etiology and symptomatology of dysphasia, possibilities of diagnostics and education of pupils. There are not only communication ability disturbance, but also deficit manifests to another areas of development occuring with people with dysphasia. The development of the whole personality is disturbed.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|