2008
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II.
BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁZákladní údaje
Originální název
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II.
Název česky
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II.
Název anglicky
Education of Pupils with Special educational Needs II.
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, 369 s. Edice pedagogické literatury, 2008
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00042272
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-170-6
Klíčová slova česky
žák se speciálními vzdělávacími potřebami základní škola rámcový vzdělávací program
Klíčová slova anglicky
pupil special educational needs Framework Educational Programme for Basic Education inclusive integrative education inclusive didactics research team
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 7. 9. 2010 12:10, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
V originále
V odborné knize je prezentován Výzkumný záměr (MSM0021622443) Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, jehož řešitelem je prof. PhDr. Marie Vítková, CSc. a výzkumné týmy určené k jeho realizaci. Výzkumný záměr (VZ) je koncipován jako výzkum aplikovaný, dlouhodobý a intenzivní. Z metodologického hlediska se jedná o dvě dimenze (strategie)řešení problému, o metodologickou dimenz monografickou a statistickou. V rámci monografické procedury je výzkum řešen jako kvalitativní a výsledkem bude vytvoření epistémé pro empirický výzkum. Vz je koncipován na období let 2007-2013. Předmětem bádání je systematická tvůrčí činnost v oblasti inkluze/integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do základní školy s důrazem na postupnou implementaci RVP ZV. Výstupy jsou prezentovány po etapách ve formě konferencí a publikační činnosti.
Anglicky
The research proposal Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (FEP BE) is the applied, long term, and intensive research. Form the methodological point of view, there are two main dimensions (strategies): the monographic one and the statistical one. The research will be carried out as the qualitative research within the momographic procedure, its result will be an episteme for the empirical research. This part of the research will be conducted according to the operationalisation goals of each research area. Proposals adn actions will be determined. This research project is proposed for the yeaars 2007-20013. The study is a systematic creative activity in the areas of inclusion/integration of students with special needs in basic school with the aim to gradually implement FEP BE. The research outcomes will be presented at conferences and in publications.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|