2008
Dynamický model zkušenostního učení
JEDLIČKOVÁ, HelenaZákladní údaje
Originální název
Dynamický model zkušenostního učení
Název česky
Dynamický model zkušenostního učení
Název anglicky
Dynamical Model of Learning by Doing
Autoři
JEDLIČKOVÁ, Helena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Banská Bystrica, Climate in School of 21st Century, od s. 68-71, 204 s. 2008
Nakladatel
UNIVERZITA MATEJA BELA
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00051103
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-8083-586-6
Klíčová slova česky
Dynamický model zkušenostního učení. Znalostní báze vyučování. Profesionální znalost, Zkušenostní učení.
Klíčová slova anglicky
Dynamical Model of Learning by Doing. Knowledge base of teaching. Professional knowledge.Learning by Doing.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 4. 2012 17:15, Ing. Helena Jedličková, Ph.D.
V originále
Příspěvek prezentuje část výzkumu, zabývající se implementací zkušenostního učení do integrovaných kurzů učení o přírodě a společnosti, které jsou součástí projektu nazvaného Biologie pro život a zdraví I ve studijním programu Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU v Brně. Cílem je posilování znalostní báze učitelů pro výuku na principu zkušenostního učení, pedagogického konstruktivismu a otevřené školy.
Anglicky
This case study presents the part of the research about the implementation of the learning by doing and knowledge base of teaching into the biology course of students teacher for Primary school. The program Biology for Life and Health has been launched at the biological department of the Faculty of Education at the Masaryk University, Brno, Czech Republic.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|