D 2008

Dynamický model zkušenostního učení

JEDLIČKOVÁ, Helena

Základní údaje

Originální název

Dynamický model zkušenostního učení

Název česky

Dynamický model zkušenostního učení

Název anglicky

Dynamical Model of Learning by Doing

Autoři

JEDLIČKOVÁ, Helena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Banská Bystrica, Climate in School of 21st Century, od s. 68-71, 204 s. 2008

Nakladatel

UNIVERZITA MATEJA BELA

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00051103

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-8083-586-6

Klíčová slova česky

Dynamický model zkušenostního učení. Znalostní báze vyučování. Profesionální znalost, Zkušenostní učení.

Klíčová slova anglicky

Dynamical Model of Learning by Doing. Knowledge base of teaching. Professional knowledge.Learning by Doing.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 4. 2012 17:15, Ing. Helena Jedličková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek prezentuje část výzkumu, zabývající se implementací zkušenostního učení do integrovaných kurzů učení o přírodě a společnosti, které jsou součástí projektu nazvaného Biologie pro život a zdraví I ve studijním programu Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU v Brně. Cílem je posilování znalostní báze učitelů pro výuku na principu zkušenostního učení, pedagogického konstruktivismu a otevřené školy.

Anglicky

This case study presents the part of the research about the implementation of the learning by doing and knowledge base of teaching into the biology course of students teacher for Primary school. The program Biology for Life and Health has been launched at the biological department of the Faculty of Education at the Masaryk University, Brno, Czech Republic.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století