D 2008

Vlivy prostředí na rozvoj nadání romského žáka

ŠTĚPAŘOVÁ, Ema a Zuzana BUCHTOVÁ

Základní údaje

Originální název

Vlivy prostředí na rozvoj nadání romského žáka

Název anglicky

Environment Influences on the Development of Roma Pupil

Autoři

ŠTĚPAŘOVÁ, Ema (203 Česká republika, garant) a Zuzana BUCHTOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Brno, Sborník referátů z mezinárodního semináře Učitel a nadaný žák, od s. 10-32, 233 s. 2008

Nakladatel

MSD

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00027516

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7392-054-8

Klíčová slova anglicky

Talent; Romani pupil; quality research; focus group; Romany family; socially handicapped groups; eduacation
Změněno: 19. 1. 2009 18:55, Mgr. Ema Štěpařová, Ph.D.

Anotace

V originále

V rámci výzkumného záměru na PdF MU Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a za finanční pomoci výzkumného projektu financovaného PdF MU byla prostřednictvím kvalitativního šetření provedena studie, jež zkoumá nadané dítě ze sociokulturně znevýhodněného prostředí, konkrétně pak vlivy rodinného a školního prostředí na rozvoj jeho schopností a nadání.

Anglicky

Within the research purpose at Education Faculty of Brno University called Special Needs of Pupils in the context of Basic Educational Programme for Basic Schools and the financial support for the research project from the faculty of Education has been done by the form of qualitative survey. The study focuses on tallented child from socio-culturally handicapped environment, more specifically it examines the influence of family background and school on the development of abilities and talent of such a child.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání