2008
(Speciální) vzdělávací potřeby žáků v riziku a s poruchami chování a kvalita vzdělávání
VOJTOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
(Speciální) vzdělávací potřeby žáků v riziku a s poruchami chování a kvalita vzdělávání
Název česky
(Speciální) vzdělávací potřeby žáků v riziku a s poruchami chování a kvalita vzdělávání
Název anglicky
(Special) Educational Needs of students in risk and with behavioural disorders and quality of education
Autoři
VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M.et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. od s. 273-284, 11 s. Edice pedagogické literatury, 2008
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027562
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4736-5
Klíčová slova česky
Vzdělávání; vyloučení ze vzdělávání; riziko poruchy chování; porucha chování; postoje ke škole; kvalita školy; biopsychosociální model poruchy chování; speciální vzdělávací potřeby; škola pro všechny
Klíčová slova anglicky
Education; exclusion from education; risk of behavioural disorder; behavioural disorder; school attitudes; quality of school life; biopsychosocial model of behavioural disorder; special educational needs; school for all.
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 1. 3. 2010 18:43, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
Negativní postoje žáků v riziku poruch chování a s poruchami chování ke vzdělávání posilují nežádoucí projevy chování. Změna postojů, motivace a radost k učení a z učení jsou cestou k pozitivním změnám v chování.Prezentace teoretického výzkumu.
Anglicky
Students at risk of behavioural disorder and with behavioural disorder attitudes to education seems to be poor. Changes in these attitudes, motivation and pleasure in learning processes could be the starting point for positive changes in students behavioural too. Research outcomes.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|