NAJVAROVÁ, Veronika a Petr KNECHT. Jak žáci hodnotí učebnice? Podněty pro tvorbu a výzkum učebnic. In Kurikulum a učebnice. 2008. ISBN 978-80-210-4730-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak žáci hodnotí učebnice? Podněty pro tvorbu a výzkum učebnic.
Autoři NAJVAROVÁ, Veronika a Petr KNECHT.
Vydání Kurikulum a učebnice, 2008.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4730-3
Klíčová slova anglicky curriculum, textbooks, curriculum research, textbook research
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 23. 1. 2009 15:39.
Anotace
Sborník anotací příspěvků a dokumentační CD-ROM z konference Kurikulum a učebnice z pohledu pedagogického výzkumu konané ve dnech 24. - 25. 6. 2008 na PdF MU
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 10:06