VOJTKOVÁ, Naděžda. Výchova ke čtenářství v hodinách anglického jazyka. Brno: Neuvedeno, 2008. ISBN 978-80-7399-649-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výchova ke čtenářství v hodinách anglického jazyka
Název česky Výchova ke čtenářství v hodinách anglického jazyka
Autoři VOJTKOVÁ, Naděžda.
Vydání Brno, 2008.
Nakladatel Neuvedeno
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7399-649-9
Klíčová slova anglicky reader development;literacy;primary education;secondary education; reading scheme
Štítky literacy, primary education, reader development, reading scheme, Secondary education
Změnil Změnila: Mgr. Naděžda Vojtková, učo 32214. Změněno: 24. 1. 2009 19:34.
Anotace
CD includes two complete diploma thesis (Mgr. Zuzana Tomková Using Literature in ELT in the Secondary School: Extensive Reading ; Bc. Lucie Žigárdyová Developing Reading and Visual Literacy ), the complete reading scheme for the primary level of a basic school (years 1 to 5) with lesson plans and two detailed and piloted series of lessons with reflections and handouts, the complete reading scheme for upper primary level of a basic school (years 6 to 9) with piloted activities that are based on two suggested titles and finally the reading scheme for the secondary school with detailed suggestions on how to set up a reading programme with secondary school students and one detailed and piloted set of lesson plans based on one of the books with the reflections and final small scale reasearch.
Anotace česky
Fakultního projektu se zúčastnily tři studentky následného magisterského programu lektorství anglického jazyka, které studují kombinovanou formou výuky, což jim umožňuje současně vyučovat na školách. Tři účastnice projektu byly vybrány tak, aby pokryly tři stupně vzdělávacího systému, první stupeň ZŠ, druhý stupeň ZŠ a třetí stupeň, tj. střední školu. Všechny tři účastnice si vybraly jako téma své diplomové práce výchovu ke čtenářství v hodinách anglického jazyka a zpracovaly jej s přihlédnutím ke specifikům svých žáků a studentů.
VytisknoutZobrazeno: 26. 5. 2024 15:43