c 2008

Výchova ke čtenářství v hodinách anglického jazyka

VOJTKOVÁ, Naděžda

Základní údaje

Originální název

Výchova ke čtenářství v hodinách anglického jazyka

Název česky

Výchova ke čtenářství v hodinách anglického jazyka

Autoři

VOJTKOVÁ, Naděžda

Vydání

Brno, 2008

Nakladatel

Neuvedeno

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7399-649-9

Klíčová slova anglicky

reader development;literacy;primary education;secondary education; reading scheme
Změněno: 24. 1. 2009 19:34, Mgr. Naděžda Vojtková

Anotace

V originále

CD includes two complete diploma thesis (Mgr. Zuzana Tomková Using Literature in ELT in the Secondary School: Extensive Reading ; Bc. Lucie Žigárdyová Developing Reading and Visual Literacy ), the complete reading scheme for the primary level of a basic school (years 1 to 5) with lesson plans and two detailed and piloted series of lessons with reflections and handouts, the complete reading scheme for upper primary level of a basic school (years 6 to 9) with piloted activities that are based on two suggested titles and finally the reading scheme for the secondary school with detailed suggestions on how to set up a reading programme with secondary school students and one detailed and piloted set of lesson plans based on one of the books with the reflections and final small scale reasearch.

Česky

Fakultního projektu se zúčastnily tři studentky následného magisterského programu lektorství anglického jazyka, které studují kombinovanou formou výuky, což jim umožňuje současně vyučovat na školách. Tři účastnice projektu byly vybrány tak, aby pokryly tři stupně vzdělávacího systému, první stupeň ZŠ, druhý stupeň ZŠ a třetí stupeň, tj. střední školu. Všechny tři účastnice si vybraly jako téma své diplomové práce výchovu ke čtenářství v hodinách anglického jazyka a zpracovaly jej s přihlédnutím ke specifikům svých žáků a studentů.