2008
Lehrwerkauswahl für die sprachpraktischen Übungen der Primarschullehrerausbildung oder: Kann der Unterricht auch ohne ein Lehrwerk erfolgreich sein?
BRYCHOVÁ, AliceZákladní údaje
Originální název
Lehrwerkauswahl für die sprachpraktischen Übungen der Primarschullehrerausbildung oder: Kann der Unterricht auch ohne ein Lehrwerk erfolgreich sein?
Název česky
Výběr učebnice pro jazyková cvičení ve studiu učitelství pro první stupeň nebo: Může být výuka úspěšná také bez učebnice?
Název anglicky
Choice of the Textbook for the Language Learning in the Primar School Teacher Studies
Autoři
BRYCHOVÁ, Alice (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache, Brno, Masarykova univerzita, 2008, 1803-4411
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00034789
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
Textbook; language learning; primarschool-studies
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 25. 1. 2009 20:47, PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
V originále
Spielt das Lehrwerk im Fremdsprachenunterricht eine bedeutende oder nur eine untergeordnete Rolle ? Diese und andere Fragen sind die Grundlage der Überlegungen, die es dokumentieren, wie wir bei einer konkreten Lehrwerkauswahl vorgegangen sind.
Česky
Hraje učebnice ve výuce zásadní nebo pouze vedlejší roli? Touto a obdobnými otázkami se zabýváme v příspěvku, který dokumentuje, jak jsme postupovali při konkrétní volbě učebnice.
Anglicky
How important is the textbook in the foreign language education? This is the question, what we describe in this text.