2008
Třídní učitel z pohledu svých žáků
STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁZákladní údaje
Originální název
Třídní učitel z pohledu svých žáků
Název anglicky
Form teacher from his pupils point of view
Autoři
STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant) a Jana KRÁTKÁ (203 Česká republika)
Vydání
první. Bratislava, Premeny školy a učitelskej profesie. od s. 43-49, 7 s. 2008
Nakladatel
Občianske združenie V4
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027614
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-969504-1-6
Klíčová slova anglicky
a class; form teacher; educational activities; pupils' opinions; primary school; secondary school
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 31. 3. 2010 11:25, doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
V originále
Studie obsahuje výsledky dotazníkového šetření, ve kterém byly zjišťovány názory žáků na výchovné činnosti třídních učitelů. V této souvislosti jsme se zaměřili především na otázky, jak žáci vnímají význam funkce třídního učitele a které z jeho činností a vlastností nejvíce oceňují. Výzkumná data byla získána od 248 respondentů, žáků ZŠ a SŠ. Výsledky výzkumné sondy mohou být využity v pregraduálních i postgraduálních formách studia učitelství pro základní a střední školy.
Anglicky
The study presents the results of a questionnaire based research in which there was an affort to obtain pupils' opinions concerning form teachers activities that enhance and solidify a number of health leading social relationships in a class. To fulfill this goal we focused on pupils' reception correlating with form teacher pupils and form teacher-parents modes of communication, and furthermore with the options of solving of pupils' problems thorough the whole of period of study and also with other problems of school and out of the school pupils activities. The data were acquired from 248 respondents the primary school pupils and of secondary level of education. The results of research will be also used in everyday run of pre graduate programs aimed at the prospective primary/secondary education teachers.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|